I'm an Inspirit Forever ∞

Autobiography


Annyeong. I'm a fans of Korea! . Welcome to my Infinit Wonderland . I'm Najjatul Syahira , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Kamsahamnida .

Entries About Linkies Stuff

Tagboard

YOUR CBOX CODE HERE !

Credits

Template by : Farah Dini
Basecodes by : Nurul AtiQah
Edited by : Farah Sakinah Bt. Masetor.
Others:

-----------------------------------------
Copyright© by Farah Dini 2012
-----------------------------------------

Bestie forever.. Amin~~~
Hye ! Assalamualaikum :D semua org tahu kan? kita semua nih mesti ada Family,BFF,Haiwan kesayangan ? so, aq punn ada gakk .. semua comelmomell tau .. Azwa,Farah,Hany,Nadia and more :) yg empat org terawal tuu semuanya bestie aku .. sekarang aku  xleh nk tunjukkan muka diorang lagii , maybe nantii2 jee . diorang selalu support aku :* salah seorg drpd depaa prnah masokk pertandingan NILAM peringkat kebangsaan , aku bangga ngn dia .. Dia dapat naib johan , dan johannya pulaa negeri Selangor ..biasalahh bahasa sendiri kan? BTW dia mmg terrer .. nak tau nama dia apa? nama dia yg pling first tadi Azwa . Tapii, nama penuh dia Nur Azwa bt. Hisham . Dia classmate aku nd duduk pon sebelahh aku .. ndthen yg paling 'HOTSTUFF' sekali Farah Sakinah bt. Masetor :) dia nii mmg gila HOT  ... dah laa cunmelecunmeletopp >< nak tawwuu?? dia kan bru watt FB seribu org serbu Facebook dia .. Hot takk? nantii aku post gambarrr dia tauu? mesti korang pengsan dengan kecomelannnn dia ^_^ .. Hany? dia yg paling putihh dalam kalangan kami .. nd KAYA .. sayangnyaa x daa 'roti' .. dia putih,rich and mulut dia adalh yg paling COMELL ;D #taksindir# Nadia? nama penuh Farah Nadia bt. Mohd Azizan . Dia nii 'KAYA' macm cik Hany taddi, dia ada phone .. best kan? kami apa ada?? Just tunggu kputusan UPSR dulu baru bleh mnx mcm2 :/ Aku sayang depaaa .. TAppi , Mama nd Abah aku diutamakan dan Allah <3 Aku sayang semuanya :* nantii aku tunjuk gambaqq depa2 suma tauu :* klahh~~ byebye :D Assalmualaikum .
<3 A << -secretnameofme-
Sincerely,
Syahira A
(your bestie)