I'm an Inspirit Forever ∞

Autobiography


Annyeong. I'm a fans of Korea! . Welcome to my Infinit Wonderland . I'm Najjatul Syahira , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Kamsahamnida .

Entries About Linkies Stuff

Tagboard

YOUR CBOX CODE HERE !

Credits

Template by : Farah Dini
Basecodes by : Nurul AtiQah
Edited by : Farah Sakinah Bt. Masetor.
Others:

-----------------------------------------
Copyright© by Farah Dini 2012
-----------------------------------------

jadi 'pengerusi majlis' ?? tidakkk ....
Hye suma .. arghhh!!!!!!!!!!!!! takutnya .. lusa 9/6/2013 ..aku kna jadi 'pengerusi majlis' kat sekolah ..
ketaq kot !!
someone help me plesaa .. nasib baik ada kertas yang mmbntuu untuk mnutup muka . ingat tak ketaq aa ..
hAHhaa .. dulu aku gelakk kat bff aku now! aku pulak .. huhu ,, takutnya .. btw, sabaqq jelaaa ... nasib badan .. semua pengawas kena gakk .. lekluu .. nanti hany kena jadi jugakk :D . lagipun aku dah prnh baca ikrar rukunnegara dahh .. tapii, gabai laa jugaa :D now, release tention . dengaq lagu :*