I'm an Inspirit Forever ∞

Autobiography


Annyeong. I'm a fans of Korea! . Welcome to my Infinit Wonderland . I'm Najjatul Syahira , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Kamsahamnida .

Entries About Linkies Stuff

Tagboard

YOUR CBOX CODE HERE !

Credits

Template by : Farah Dini
Basecodes by : Nurul AtiQah
Edited by : Farah Sakinah Bt. Masetor.
Others:

-----------------------------------------
Copyright© by Farah Dini 2012
-----------------------------------------

~PPB~
Hye ! Assalamualaikum :) saya nak cerita about group yang saya baru masokk , saya memanggil ~PPB~ saya suka masuk situ sbb semuanya peramah2 dan baik hati dngn sya .. ngee~  saya kenal group itu drpd -------> Nur Azwa :D dan status MAGISnya .. huuwiie .. seronok dapat kawan2 baruu walaupun diorang dri negeri lain dan x pernah bersemuka :o group itu mngajar sy untuk mnggunakan bahasa melayu penuhhhhhh .... dan ada game ! kalo mau masukk , masukk ahh .. biar ramai asal selamat , bukan ? kak Izanor penulis novel pun ada >< yang pentingnya mmg bestt ;) nak tauu group tuu? Serang Azwa ! Serang Farah (ZuFa) ^^ !! Serang Hany .. hiyaahhh !!
Saya ingin mengucapkan Selamat menyambut bulan Ramadhan yang bakal menjelang tiba :*

Have fun ! Nak Raya!!!!!!!!!!
.. kumpul duit manyak2 tauu ;)
Kbye! Assalamualaikum ! Jumpa lagi ya ! InsyaAllah :D
                                                                                                                                                Yang benar,
                                                                                                                                                 Syahira^^